loading...
در پناه خدا
sepehr بازدید : 209 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)

قلم سپهر/نميدونم گفتنش درسته يا نه يا اصلا جاي مناسبي براي ذكر اين نكته هست يا نه حقيقتش خودم زياد صلاح نميدونم  يعني باز كردن هميچين موضوعي كار درستي نيست  چون يه جورايي قبح مسئله رو تو اذهان از بين مي بره ولي خوب اينم يه معضله كه بايد حل بشه اونم از نوع ريشه ايش بذاريد از اولش براتون بگم ديروز قرار بود برايه مشاوره برم دفتر ...ولي وقتي رسيدم با اين كه قبلش هماهنگ كرده بودم ولي  كسي درو باز نكرد اونقدر طول كشيد كه پشمون شدم گفتم شايد نيستند داشتم بر مي گشتم  كه صداي دويدن پاي منشي رو از داخل شنيدم نه كه بگين محيط بزرگيه نه يك مغازه دو طبقه ساده بود اما معلوم بود هول هولكي واسه در باز كردن اومده در حالي كه داشت مقنعه شو درست مي كرد خودشو كنار كشيد تاوارد  بشم گفتم خانوم يكساعته پشت درم چيكار مي كنيد كه در رو باز نمي كنيد

گفت ببخشيد آماده نبودم يه لحظه شك كردم گفتم مگه اينجا دفتر ...نيست گفت آها چرا ...  گفتم اصلا چرادرومي بندين ؟واسه كار اينجاييد در رو باز بذاريد و كار مردم و راه بيندازيد گفت دست من نيس؟وظيفم ايجاب مي كنه گفتم پس آماده شدن ديگه چه صيغه ايه؟مگه خونه ست كه آماده نبودي؟  ديدم داره سرخ و سفيد ميشه  و تازه محيط در هم اونجاهم دست كمي از يه خونه يا...نداره ديگه تا آخرش و خوندم .

خداييش هر چقدر هم بخواي ساده بگيري و محل نذاري نميشه كار به دين و افراط و تفريط هم نداره اين ديگه نوع پوشش نيست كه بگيم سليقه ايه يا بسته به درامد مالي متفاوته  نمي دونم اين چه قانونيه كه اجازه ميدن دفاتر كار بسته باشه اونم تو محيط عمومي خوب فساد از همين جا ها شروع ميشه چيزايي هم هست كه گفتن نداره مثل ذوق زدگي يه منشي وقتي از دفتر بيرون مياد يا تغيير قيافه  180 درجه صاحب كار بعد از يه مشاجره لفظي دو ساعته با ارباب رجوع  و يه صحبت دو دقيقه كه بعدش با منشي انجام مده من مي گم وقتي قراره دو تا نامحرم با هم كار كنند اونم تو يك محيط بسته و غير قابل ديد حداقل در و باز بذاريد كه آدم حداقل احساس امنيت كنه و به گناه نيفته من مي گم دفتر كارجاي دمپايي راحتي و خيلي چيزاي ديگه نيست خودمون و  گول نزنيم همين چيزاي سردستي امنيت جامعه را به فساد مي كشونه يه كم حواسمونو بيشتر جمع كنم نذاريم بعضي شغلها رو تموم ارزشها اثر بگذارند منتظر شاكي خصوصي نباشيم همين كه يه جا از وجود خدا خالي ديدين بدونين حتما شيطون جا پاشو محكم كرده اونوقت درنگ نكنيد با اسلحه امر به معروف و نهي از منكر جامعه رو از وجود شيطون خالي كنيد اين تنها را هه واسه هركاري بايد جد يت به خرج داد ساده بگيري آسون مي گذره و رشد مي كنه و جوونه ميزنه واونوقت يك جامعه ميشه اماج فساد  ../در پناه خدا   

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید علیرضا در تاریخ 1392/07/17 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

به نام خدا
سلام
من هم در مورد یه چیزای دیگه نوشتم اینم لینکش
http://ateyesazanahwaz.parsiblog.com/Posts/272/
معضلیه معلوم هم نیست که کی باید حلش کنه
دوباره هم به وبم بیاید
یا حق
پاسخ : چشم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • كاريكلماتور

    بي حجابي گناه نيست

    حق كشيست

     با اين كار حق خدا را پايمال مي كني

    حقي كه فقط به محارم تو داده براي ديدنت

    و تو آنرا واگذار مي كني به غير آنها

    رتبه وبلاگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 638
  • بازدید سال : 4,522
  • بازدید کلی : 60,927
  • لو گوي ما