loading...
در پناه خدا
sepehr بازدید : 300 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (2)

قلم سپهر/خيلي گشتم تا شماره تلفنش رو پيدا كنم يه شماره كه واقعا ً جواب بده،اشغال نباشه، در دسترس باشه، سر كاري نباشه، شماره اي كه هر وقت دلم هواشو كرد هر وقت دلتنگش شدم هر وقت تو هواي داشتن و تنفس هواي يك مقدس نفسهام نامرتب شد مثل اكسيژن تو ريه هام جريان پيدا كنه و زندگي تر و تازه اي رو برام به ارمغان بياره الان دو سه سالي هست شماره شو پيدا كردم شماره اي كه شده دلخوشي ثانيه هاي تكراري زندگيم ،شده شوق نفس كشيدنم ، شده كورسوي اميدي كه شبهاي تنهاييم  رو معنا مي بخشه . شما هم اگه خواستين،اگه دلتون تنگ يه شونه مرهمه كه درد اشكهاتون بفهمه و يه مرهم واسه زخماتون باشه ،اگه راهتون خيلي دوره يا... مي تونيد فقط اين شماره رو بگيريد 05112003334

قربونش برم آقا هيچ كس و شرمنده نمي كنه و دست خالي برنمي گردونه فقط يه چيزي شماره رو كه گرفتي ... نه بذار اول حال خودمو بگم : دلم كه تنگ مي شه تنگ يه همنفس،يه همراز، يه همدم،توي مخاطبا ي سيو شده تو گوشيم مي گردم و شماره آقا رو پيدا  مي كنم و يك دكمه سبز مي شه رابط من و حضرت عشق .

صداي خادم آقا كه مي پيچه تو گوشي و سلام به آقا رو ميشنوم و بعد صداي همهمه اون همه زائر،دلم مثل يه كبوتر از قفس تن رها مي شه و هواي حرمش و مي كنه زبونم قفل مي شه و اشكام جاري.اونوقت پهناي صورتم ميشه يه دشت كه از شوري اين همه اشك به سرخي نشسته آره قصه قصه اشكه و عشق. نزديك يه  دو سه ساله دارم  زنگ ميزنم و قطع مي كنم فقط همين. نميدونم ازم دلخوره يانه ؟نميدونم قصه عشقمو باور مي كنه يا نه ؟اما همين قدر مي دونم و بهش اطمينان دارم كه گرماي اشكي كه رو صورتم ميشينه رو حس مي كنه .مطمئنم حالمو درك مي كنه آخه ...نميدونم چه معجزه اي تو اين تلفن بي حرف هست كه بعدش آروم ميشم آرومتر  از يك كودك انگار رو بال ابرا ميرم انگار ..انگار ميرسم به بوي بهشتي كه پدرم آدم  اهل آن جابود معنويت حضور يك عشق رو با تموم وجودم درك مي كنم  .انگار ...

ساده تر بگم حس و حال حرم رو طوري با تمام وجود حس مي كنم كه حتي سلام به آقا روهم فراموش ميكنم اونقدر محو گوش كردن به صداي زائرا مي شم كه يادم ميره فرسنگ ها از ضريح و گنبد آقا دورم ، يادم ميره من كجا و ضريح مقدسش كجا ،يادم ميره كه ازش دلگير بودم كه چرا منو نمي طلبه ،يادم ميره كه اصلا ً واسه چي زنگ زده بودم ...اين  حال هر روز منه هر روز و هر شب زنگ مي زنم ... سكوت ميكنم... اشك مي ريزم... قطع مي كنم .آره شدم  مزاحم تلفني حضرت ،حضرت عشق-هشتمين عشق./در پناه خدا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حرف تو در تاریخ 1392/07/12 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"مزاحم تلفني هشتمين عشق"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/15176
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:
"امام باقر (علیه‌السّلام): در كتاب على (عليه السلام) نگاه كردم و چنين يافتم: بهاى هر انسان و منزلت او، به اندازه شناخت اوست."
یا علی

این نظر توسط مولائی در تاریخ 1392/07/03 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
بدون ارفاق 20
اشکمو درآوردی
پاسخ : سلام ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • كاريكلماتور

    بي حجابي گناه نيست

    حق كشيست

     با اين كار حق خدا را پايمال مي كني

    حقي كه فقط به محارم تو داده براي ديدنت

    و تو آنرا واگذار مي كني به غير آنها

    رتبه وبلاگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 4,448
  • بازدید کلی : 60,853
  • لو گوي ما