loading...
در پناه خدا
sepehr بازدید : 331 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (2)

تمام دلم گیر یک نقطه است و دستهایم در هوای هم گره شدن به جایی که او خوابیده که او آرمیده که او ....

می خواهم دلم را به زنجیر عشقش در هم کلاف کنم چنان گره انداختنی که هر گز راه گشایشی پیدا نشود .

می خواهم همیشه ،هر جا که پای رفتنم به سمتی کشیده شد

هرجا که راه خطا تمام جاده روبرویم را به سیطره خویش در آورد

محبوب وار دستانم را به دستان گره کرده خویش کشد و از منجلاب شیطان آدمیت رهاییم بخشد.

تمام دلم گیر پنجره ای ست  که می دانم تمام معجزه نگاهش از آنجا به سمت آغوش  بیماران عشقش گسیل می شود .

آقا جان ....

آقاجان دلتنگیم چنان به بیراهه کشانده تمام مرا

که تنها ذکر نام تو فریادرس ثانیه های تنهایی و دلتنگیم است

دانستن این نیاز به معجزه و درک سلوک نیست

نیاز به رسیدن به رتبه عرفا ...هرگز

هواخواه من نیستی و من بی شمار می خواهمت ...

به یادمن نیستی و من سراسر عشقی به دلم افتاده این چند روز از فراق شما که به نوشتن و فریاد زدن هم  راضی نمی شود  تمام دلم 

و می دانی

قرار نیست به پابوست دل خویش متبرک کنم انگار

قرار نیست باشی و دلم به هوای بودنت به عشق، زمزمه وار فریاد کند که من و شما هم لحظه ای هم نفس یک هوا شده ایم

قرار نیست پا به جایی بنهم به شوق 

که شما روز و شب به هوای زایرانت در تکاپوی و رفت و آمدی

قرار نیست...

قرار نیست ...

.

.

.

.

و باز این اشک ....

این اشک یعنی پایان ثانیه هایی که دلتنگیم را به فریاد بیان می دارم

و سکوت می شود سهم دوباره من

از این همه عشق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گريه مكتوب در تاریخ 1392/10/14 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام به “گریه مکتوب سر بزنید و هم شعر ها را نقد بفرمائید هم از صفحه ی جدید به نام : “مختصر…” در این وبلاگ بازدید فرمائید، آب و جارو کرده ام وبلاگ را و تا شما بیائید نشسته ام دم در تارنما!
http://tarsim.blog.ir

این نظر توسط عمارنامه در تاریخ 1392/10/13 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/26811
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • كاريكلماتور

    بي حجابي گناه نيست

    حق كشيست

     با اين كار حق خدا را پايمال مي كني

    حقي كه فقط به محارم تو داده براي ديدنت

    و تو آنرا واگذار مي كني به غير آنها

    رتبه وبلاگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 4,411
  • بازدید کلی : 60,816
  • لو گوي ما