loading...
در پناه خدا
sepehr بازدید : 237 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 


قلم سپهر/بي شائبه بي ترديد شما خواهي آمد اما...كي؟برايم مهم است  بدانم وقتي كه مياييد وقتي كه سرمست از عطر حضورتان، همه در مي گشايند به شوق حضور شما ،و آسيمه سر به كوچه سرك مي كشند جايي، نامي ،يادي از من خواهد بود يا نه؟حقيقت اينست كه امروز با دلم بهم زدم  كه اگر عاشقي پس علت ان همه تاخير حضرت چيست ؟ امروز به عشقش به محبتي كه هر آن از آن دم ميزد شك كردم  ؟؟313 دل عاشق كم ست براي آمدنت وواي به حال دلم اگر آخرين نفر او نباشد

 امروز روز اتمام حجت منست با دلم فقط بگو كه پر شوقترين چشم از آن من خواهد بود يا نه ؟مني كه  عاشقانه بودنت را به ذكر دعا از حضرت عشق مي طلبم سهمي از عطوفت و شيريني لبخند شماخواهم بر د يانه؟

برايم مهم ست كه بدانم اين همه صبر به ثمر مي نشيند يا نه .اين همه اشك كه در ندبه ات به گونه نشاندم اين همه بغض كه هر شب 5 شنبه گلويم را تا حد خفگي مي فشر د  اين همه يا مهدي گفتنم همه از عشق حقيقي بود يا نه؟برايم مهم است كه  بدانم كجاي دل شما ايستاده ام اصلا بود و نبودم سودي به حال شما دارد يا همه زيانم و ضرر،حال و روزم همه ريا بوده  و تزوير و يا به ازاي هر قطره اشكي كه فشاندم به پهناي گونه هزار درخواست و نيازبه  سرم بود؟  كه اگر اينگونه باشد يعني عشق به هنگام نياز ،عشق به هواي در خواست وحال دلم امروزعجب حال خرابي خواهد بود  اگر بدانم بي شما بي ياد شما ثانيه اي عطر نفس به خود ديده اگر بدانم لحظه اي بي ياد شما لرزيده واي به حالش اگر بدانم عشقي زميني جايگزين بوي بهشتي شما شده ، به هواي بهشت و حور نيست كه مي خواهمتان همين لبخند شما براي من كافيست همين كه بدانم  بودنم  اندازه بال مگسي اشك به چشمانتان نياورده همين كه بدانم از كنارم كه عبور مي كنيد خطوط اخم چهره مبارك نمي فشرد  نكند 312 يار به خط اند و يك دل كم و دل من بي خيال انتظار شما بي خيال دعاهاي نيمه شب و آه هاي روزانه شما نكند يادش رفته علت وجوديش را بهانه زيستنش را

 امروز صادقانه مي خواهم خلوص سنج دلم باشيد خلوص سنج لحظه هاي تند و كند تپيد نش، بي قراري شبانه روزيش، بهانه جويي هاي وقت و بي وقتش ،مي خواهم مطمئن شوم كه دلم راه به خطا نرفته و نمي رود آخر ....سند دلم تمام و كمال به نام شماست   دست دلم روكن آقا جانبايد به اين دل ببالم يا نه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!  /در پناه خدا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • كاريكلماتور

    بي حجابي گناه نيست

    حق كشيست

     با اين كار حق خدا را پايمال مي كني

    حقي كه فقط به محارم تو داده براي ديدنت

    و تو آنرا واگذار مي كني به غير آنها

    رتبه وبلاگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 142
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 1,523
  • بازدید سال : 5,407
  • بازدید کلی : 61,812
  • لو گوي ما